Liberaal cafe in de Waker goed bezocht

Veel belangstelling voor Liberaal café in De Waker

Is er tijdens de verkiezingen geen plek voor het echte debat over eigen Provincie en de eigen Waterschappen? Tijdens het Liberaal verkiezingscafé donderdagavond bleek daar niets van!

In een met vaasjes versierde MonsterscheSluiszaal was veel belangstelling voor de kandidaten Karima Bouchtaoui (Provincie ZH) en Peter Ouwendijk (Waterschappen). Samen met Tweede kamerlid Arne Weverling gaven zij antwoord op vragen vanuit het publiek.

Het programma werd geopend door voorzitter Wouter de Nie, waarna de kandidaten zichzelf kort voorstelden. Onder leiding van Dick Snoeck (fractievoorzitter Maassluis) kwamen daarna vragen uit het publiek aan de orde. Een half uurtje later dan gepland schoof ook kamerlid Arne Weverling aan: door verplichtingen in de Tweede Kamer kon hij niet eerder uit Den Haag vertrekken. Dat hij toch nog aanwezig kon zijn werd zeer op prijs gesteld.

Na het programma werd nog uitgebreid nagepraat tijdens de gezellige borrel. Leuk om te zien dat er veel nieuwe mensen aanwezig waren, en tevens bezoekers van VVD uit omliggende gemeenten. Dat belooft veel goeds voor de samenwerking in de komende jaren!